סמוטריץ' עורר זעם בליכוד: "יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף את נתניהו"

איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' עורר זעם בליכוד: "יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף את נתניהו"

יו"ר הציונות הדתית תקף את ראש הממשלה על רקע האופן בו התייחס לאירועים האלימים בירושלים ולמטח הרקטות בדרום: ""‏הפקרת מדינת ישראל וביטחון אזרחיה לפורעים ערבים ואז ראש ממשלה שמרגיש מהאו"ם זה לא חלק מהערכים שלי" | בליכוד זעמו: "מוטב שסמוטריץ' יגלה מינימום של צניעות"

בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע ההתחממות בדרום ואירועי האלימות כנגד יהודים בירושלים, תקף אמש (מוצ"ש) ח"כ בצלאל סמוטריץ', את ראש הממשלה נתניהו: "תגידו, אחרי אין ספור אירועי טרור ולינצ'ים של האויב הערבי בימים האחרונים ואחרי מטח טילים מעזה לישובי הדרום, נתניהו באמת קרא הערב 'להרגיע את הרוחות מכל הצדדים'?", תהה סמוטריץ': "יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו".

ח"כ מיקי זוהר כתב בתגובה לסמוטריץ': "‏כפיות טובה. קווים לדמותה. עברת את אחוז החסימה כי הליכוד תרם לך 3 מנדטים, קצת צניעות לא תזיק".

סמוטריץ' הגיב: "‏מיקי, אם כל אחד כאן שטוען שהוא "תרם" לי 3 מנדטים היה אכן עושה את זה היו לי היום 15 מנדטים.. אז די כבר עם השטויות האלה. ביבי לא עשה לי טובה אישית ולכל אורך הדרך הדגשתי שאני לא מחויב לו אישית אלא לערכי הימין והציונות הדתית שלי".

סמוטריץ' הוסיף: "‏הפקרת מדינת ישראל וביטחון אזרחיה לפורעים ערבים ואז ראש ממשלה שמרגיש מהאו"ם זה לא חלק מהערכים שלי. צר לי. בדיוק כמו הקמת ממשלה שנשענת ותהיה תלויה בתומכי טרור ששוללים את קיומנו כאן ונותנים גב לפורעים האלה. ובמשפט אחד שהגיע הזמן שאתה וחבריך תפנימו: אני איש ימין לא ביביסט".

בליכוד לא נשארו חייבים והגיבו לסמוטריץ': "אחרי שראש הממשלה והליכוד תרמו 3 מנדטים לציונות הדתית ושריינו להם ח"כ נוסף ברשימת הליכוד, וכשבצלאל סמוטריץ' לא שותף להערכות המצב הביטחוניות הרגישות ביותר, מוטב שסמוטריץ' יגלה מינימום של צניעות, אחריות והכרת הטוב ולא ישתלח בראש הממשלה שעובד לילות כימים לטובת ביטחון ישראל".

גם יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הצטרף להתקפות על סמוטריץ' מצד הליכוד, ואמר כי "סמוטריץ' יכתיר את יאיר לפיד כראש ממשלה, ואת אביגדור ליברמן כשר האוצר ויפגע בארץ ישראל כדרכם של הסיקריקים מאז ומעולם".



0 תגובות